/**/
Subscribe Twitter

Quinn Scarf Care Shampoo Yang Awesome


Cuba jangan tak cuba...


Aku ni jenis yang suka bertukar pakaian. Padahal sekejap ja pun pakai, tapi aku rasa tak selesa nak pakai lagi kalau belum dibasuh walau pun tak kotor.

Lagi la dah terbaca yang kita dilarang gunakan semula pakaian yang telah kita guna selama 4 jam. Aku tak ingat penerangan ustaz tu apa tapi bila dah tau macam tu lagi la aku tak kan pakai baju yang sama berulang kali.

Memang perangai aku dari muda akan gosok pakaian yang akan dipakai. Biar pun pakaian tu sekadar baju kelawar dipakai waktu malam.




Pernah arwah mak aku tegur bila tengok baju yang aku pakai kat rumah je, malam ni pakai esok pagi aku dah basuh. Walau pun 2 atau 3 jam saja pakai. Bau memang tak da la. Sebab badan aku wangi. Hahaha...

Senang ja aku jawab, ala bukan kita basuh, kan mesin punya keja. Pakai je la. Sebab tu kalau pergi melancong beg aku la yang paling berat.

Tabiat suka bertukar banyak baju tu kekal sampai sekarang. Kalau tudung dan baju yang perlu basuh gunakan tangan memang aku akan kumpul la sampai cuti hujung minggu baru basuh.

Tapi bila dah banyak tu mula la mengeluh. Apa lagi kerahan tenaga perlu dijalankan ni.

Biasanya aku akan suruh anak kedua aku tolong basuh sebab dia tak banyak songel. Ikut je apa yang aku suruh.

Kalau yang bungsu tu banyak bunyi sikit. Mana la tak tumpah kuah kalau tak ke nasi. Macam tu la ibarat anak bungsu dengan aku. Huhuhu....


Quinn Scarf Care Shampoo

RM33





Satu hari tu aku terpandang satu produk pencuci tudung yang senang digunakan dan murah harganya. Maka order la online sajok. Sekarang ni kan mudah, apa-apa pun tekan dengan 1 jari jer.

Quinn scarf care shampoo nama pencuci tu. Memang dikhaskan untuk tudung, bra, kain sutera dan sebagainya.

Katanya hanya dengan rendaman selama 5 minit semua kerja selesai. Pakaian berbau harum dan bersih.

Kalau tudung tu ada kotor atau kena minyak korang rendam lama sikit dalam 10 minit. Gonyoh-gonyoh sket semua kotoran hilang serta merta.

Yesss....betol seperti apa yang dicanangkan. Aku pernah buat memang ternyata mudah dan menjimatkan masa.

Rendam sekejap ja semua tudung jadi bersih dan berbau harum. Tak payah guna pelembut fabrik yang lain.

Kalau terendam lama pun ok ja, tak akan berbau pun tudung atau baju rendaman tu.




Produk yang bagus dan kualiti yang awesome. Tapi biasa la, aku kan queen jadinya walau pun kerja dah mudah tapi tetap hadapkan pada anak untuk buat tu semua.

Sayang anak sangat-sangat ni sebab sedia membantu ibu bila saja diperlukan. Heee...

Tak caya korang cuba la eh. Gerenti tak kan kecewa. Setiap produk yang baru aku guna aku akan citer bagus atau tak ya. Don wori bukan iklan berbayar.

Even kalau satu hari nanti aku akan dibayar untuk review produk, aku akan tetap dengan prinsip aku menyampaikan apa yang benar.

Bagus ke tak bagus produk tu, tuan punya produk harus lah terima dengan redho ya.




Sori la panjang sangat selingan kali ni. Nak citer produk ja pun tapi melalut ke zaman dulu kala. Biasa la Pn Blog ni memang suka menceceh.

Jumpa lagi. Babai...!


Nak bagi kerahan tenaga pada kucing plak lepas ni...huhu..

















Cerita Saya Yang Korang Mesti Baca Jugak :)


Minyak Herba Asmak