/**/
Subscribe Twitter

Kisah Sepasang Sarung Tangan


Comel ke idok...?


Motif apakah ini? Cuba korang teka apa yang aku nak ketengahkan kali ni? Adakah untuk melawa atau sebagai penyelamat? Jom skodeng...




Sarung Tangan Milenia

RM12.90







Mesti ada yang fikir aku nak tayang gelang LV aku tu? Ya kan...ya kan...jangan tipu tau, dosa...hehe. Atau pun nak tayang sarung tayang glamour bak retis aku tu?. Muahahaha...

Sebenarnya gambar ni bukan nak riak atau sebagainya tapi nak habaq sikit kenapa aku kena pakai sarung tangan ni.

Kat ofis baru aku ni suhu sejuk air cond tu melampau sangat. Bole beku tangan dibuatnya. Kaku semua jari tak boleh nak buat kerja dengan pantas dek kebekuan tangan. Kalau korang tak percaya jemput datang jengah ofis aku ni.

Patut la masa aku baru pindah sini semua staf aku tengok pakai baju tebal nak rak. Bila dah duduk sekali, haaaa tu dia membeku bak salji katanyer. Kahkah...

Baju kot pun tak payah mimpi nak pakai lah. Tak memberi kesan. Senang citer pakai ja baju panas bulu kambing tu. Baru sedap sikit terperap. Wakakaka...

Ni semua gara-gara sebiji air cond yang tak bole berfungsi dengan baik. Suhu sejuk terus meningkat bila switch on. Nak buat macam mana kan? Tak kan la pulak nak pakai kipas, no standard la kan. Kihkih...

Kalau ofis korang sejuk, korang guna apa nak kurangkan sejuk kat tangan tu? Meh la share sket kat sini...




Ok la ni ja nak story kali ni. Jumpa lagi next siaran. Dada didi dudu...


Tu dia...haha










Cerita Saya Yang Korang Mesti Baca Jugak :)


Minyak Herba Asmak