/**/
Subscribe Twitter

Ulangtahun Kelahiran Puan Blog 2017


Epi Besday 2 Me...


Alhamdulilah syukur ke hadratmu ya Allah memberikan umur dan kesihatan yang berpanjangan dan berkekalan untuk hambamu ini. Amin...!



Hamidah Binti Hassan

49 Tahun





Tepat jam 12 malam pada 11 Disember 2017, tibalah masanya sang Cinderella diumumkan hari bertuah dilahirkan ke dunia ini. Cewah, macam drama la plak. Huhu...







Macam biasa, besday girl akan cari tempat makan malam untuk sambutan jam 12 malam. Drop-Off Cafe menjadi sasaran kali ni. Sedap makanan dan servis cepat tip top. Nanti aku up kat entry jalan-jalan cari makan eh.

Kemeriahan tetap terasa untuk sambutan tahun ni. Paling penting dan utama adalah sambutan bersama keluarga. Itulah saat yang paling menggembirakan hati seorang ibu apabila diraikan oleh anak-anak tersayang. Harap-harap nanti menantu pun akan turut gembira untuk meraikan bersama.







Dek kerana semua dah mengantuk termasuk aku, acara potong kek dan sebagainya akan dilakukan keesokan harinya. Kebetulan ada acara hari keluarga jadi lebih elok sebab akan bergambar menggunakan pakaian seragam. Hoho...


































Terimakasih kepada pemberi hadiah untuk tahun ni dan turut serta meraikan hari bahagia Pn Blog ni. Semuga ikatan kekeluargaan dan ukhwah persahabatan berpanjangan. Amin ya rabbal alamin...!














Jumpa lagi next entry...tata titi tutu...!


TQ Mickey...







Cerita Saya Yang Korang Mesti Baca Jugak :)


Minyak Herba Asmak