/**/
Subscribe Twitter

Happy New Year 2020


Selamat menyambut tahun baru uolls...


Hai uolls...kabare? Rasanya belum terlambat untuk aku ucap SELAMAT TAHUN BARU 2020.

Wow...diam tak diam dah sampai jugak tahun 2020. Kalau dulu tarikh 2020 ni selalu jadi bahan jenaka bila nak kenakan sesama rakan. Alhamdulillah syukur kita dipanjangkan umur dan dapat bertemu lagi tahun 2020 ni. Amin...!




Kalau tahun baru, mesti tak lepas dari pertanyaan yang popular? Apa azam tahun baru? Masalahnya adakah azam tahun lepas dah langsai semuanya? Mesti belum kan? Korang jangan tipu ek, aku tau...Muahahahah...





Tak kisah lah apa yang dah tertunai atau pun yang belum, tahun ni lah kita usahakan untuk setelkan hal tertunggak tu untuk kesekian kalinya. Apa yang penting, semuga apa yang kita buat tu berpunca dari rezki yang halal dan barakah.




Korang jangan tanya apa azam tahun baru aku kali ni sebab aku memang tak pernah berazam, yang aku tahu, apa aku nak, aku terus buat. Aci tak macam tu hehe? Kekadang benda yang tak terduga pun aku bole buat kalau aku nak. Nak tahu benda apa, korang kena folo aku rapat-rapat haha...




Ok la korang, aku tak mo celoteh panjang sangat untuk tahun pembukaan ni. Aku sentiasa berdoa agar aku dan sesiapa yang mengenali diri aku akan dipanjangkan umur, dimewahkan rezki, disayangi dan dikasihi. Apa yang dihajati akan termakbul, berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat...Amin !!!

Jumpa lagi di next entry, sayang korang sepenuh hati...muah !!!


Sendiri yang menyetan...kihkih


Cerita Saya Yang Korang Mesti Baca Jugak :)






Meed-Disney Store @ Shopee


Kacip Fatimah Phyto Plus Keluaran UTM Skudai      Tongkat Ali Phyto Plus Keluaran UTM Skudai

Virgin Coconut Oil (VCO) Keluaran UTM Skudai     Dermags Skincare Trial Set Keluaran UTM Skudai